Therese Jacobsen


Portrett Therese Jacobsen

Therese Jacobsen d sammen med Jan Erik Grøna på konferansen med innlegget

 «Designet av ekte kunder med ekte historier»

i parallellsesjon 1. «Radikalt kundefokus, hvordan får vi det til i praksis!»

Hvordan skaper vi den beste kundeopplevelsen? Med metodikk fra tjenestedesign og merkevarestrategi har vi sammen skapt innholdet som er basert på kundenes ønsker og behov. Via innsikt, samhandling og bred involvering har vi designet opplæringsmoduler som er godt forankret hos operatører og kunder. «Ruter Samspill» skal sikre at vi sammen leverer på ønsket kundeopplevelse, på tvers av Ruter sitt kollektivtilbud.

Therese Jacobsen er daglig leder i Jubel Design og trives i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling, tjenestedesign og merkevarebygging. Hun har mer enn 20 års erfaring i å lede og fasilitere involverende prosesser med tverrfaglige team som tar høyde for hele kundereisen. Therese evner å jobbe ut fra et holistisk merkevareperspektiv med fokus på å skape treffsikre, gode løsninger basert på reelle behov.

Som kundeansvarlig for Ruter har Therese ledet designprosessen og hatt det overordnede ansvar for kvalitet og at Ruter sin merkevare har blitt ivaretatt gjennom alle leveranser. Hun har også vært en viktig støttespiller for Ruter i forankring av prosjektet hos operatører.