Gisle Pedersen


Portrett Gisle Pedersen

Gisle deltar på årets konferanse med innlegget;

«Priscaping i Vestfold og Telemark fylkeskommune» i «Innovasjon i pandemiens tid».

Hvordan har  bransjen  benyttet muligheten til å innovere og møte endringer?  Vi viser fire inkrementelle innovasjoner som er realisert i- og etter pandemien for å møte endrede reisevaner og for å være forberedt på den nye normalen!

Er 30-dagers periodebilletten død? Vel, det er vel å ta i litt for hardt. Men folks reisevaner har endret seg blant annet med at mange ikke lenger drar på kontoret hver dag. Dette utfordrer det klassiske månedskortet. Vestfold og Telemark fylkeskommune er en av de som har tatt denne utfordringen og er i full fart med å ta priscaping ut i markedet. Entur er med på reisen ved å levere en viktig komponent – capingmotoren. Til glede for de reisende i Vestfold og Telemark, og hos brukere av kollektivtrafikk i tiden framover. Til sist – lurer du på hva priscaping og capingmotor er for noe? Bli med på Kollektivkonferansen da vel så lærer du om det der.

Gisle Pedersen er produktsjef i Entur AS og glad i teknologi som betyr noe for folk. Han har ansvaret for helheten i Enturs produktportefølje med spesiell fokus på det som kommer i tiden framover. Gisle har vært i Entur snart 4 år og har før det lang fartstid i Telenor – primært innenfor produktutvikling