Hør Espen fortelle om hvordan Kolumbus As utfordrer det etablerte med innlegget
«Nye tider, nye tanker! På tide å tenke nytt innen kollektivtrafikken»
Med strammere tider og tydeligere signaler fra øverste hold om færre midler til samferdsel som bakteppe, er det på tide å tenke nytt og å utfordre det etablerte. Kolumbus har sammen med noen andre aktører sett på hvordan spesielt organisering og finansiering kan gjøres smartere, grønnere og mer brukervennlig. Er det framtiden som blir presentert på scenen? Kom og hør på, og gjør opp din egen mening
Espen Strand Henriksen er utdannet fra BI Bergen og Marinen, og har 15 års erfaring fra medie og reklamebransjen i Oslo og Stavanger. Siden 2015 har han jobbet med å utvikle nye konsepter i Kolumbus, først HjemJobbHjem og nå «Kolumbus bildeling».
«Opprinnelig fra Bergen, men bor nå i Sandnes med kone, tvillinger, stakittgjerde og Volvo-abonnement. Er i tillegg gründer og sitter i et par styrer. Espen skriver med høyre, men skyter med venstre.»