Espen Jørgensen


Espen Jørgensen

Espen Jørgensen deltar på Kollektivkonferansen med innlegget

«Hvordan forstå HELE kundereisen med appdata?»

i parallellsesjon 1. «Radikalt kundefokus, hvordan får vi det til i praksis!»

De fleste passasjerene fraktes fortsatt fra der de ikke er, til dit de ikke skal, og det investeres titalls APC-millioner i å telle noen av passasjerene når de går på.  That’s mer eller mindre «it». Men med data fra reiseappen og beacons ombord får Skyss endelig data for hele reisen; for bytter, reisefrekvens, reisetid for reisekjeden og first- og last mile. Velkommen til å se hvordan Skyss nå kan forstå kundenes reisehverdag på en helt ny måte med stordata!

Espen Jørgensen, er Head of Mobility i Kogenta, har jobbet der i 7 år, og siden 2019 med ansvaret for mobiltetskunder som Kolumbus, Skyss, AtB, Statens Vegvesen / RVU, JDIR og SL. I bagasjen har siviløkonomen også konsulent-, merkevare- og analyse erfaring fra store, internasjonale selskaper i ulike bransjer.