Anne-Sofie Åmodt


Portrett av Anne-Sofie Åmodt

Anne-Sofie deltar på konferansen med innlegget;

«Unges tanker om å reise kollektivt under korona, innsikt fra Skyss kundepanel”

i parallellsesjon 2. “Korona har endret måten vi reiser på. Hvordan skal vi tilpasse oss den nye normalen?”

Koronapandemien har snudd opp ned på tilværelsen – også for de unge. Anne-Sofies foredrag forklarer hvordan de har blitt påvirket og hvilke konsekvenser det har fått for måten de lever livene sine på.

Anne-Sofie Åmodt er seniorrådgiver i markedsanalyseselskapet Opinion og utdannet siviløkonom. Hun er medforfatter av UNG2021, den største trend- og målgruppestudien av unge i Norge, og har jobbet med markedsanalyse i kollektivsektoren i flere år, blant annet med innsiktstudier for Skyss.

Sentrale spørsmål i UNG2021 er: Hva er de unge opptatt av? Hva rører seg i hjertene deres og hva engasjerer dem? Hva er de store ungdomstrendene nå? Hvordan forstå deres digitale liv og nå dem med riktig innhold på riktig plattform?